לצליל יש צבע

מילים הן צלילים, תדרים, הבאים לידי ביטוי גם בצבע.  גלי קול באורכים שונים יפיקו צבעים שונים, לכל אות יש את הצבע הייחודי שלה.
הצבע ואורך הגל של צליל נקבעים על ידי מיקומם בכלי מוזיקלי, בצוואר הגיטרה או הקלידים ונקבעים ע"י אורך המיתר.
כך גם אצלנו בגוף – כל מילה, כל אות שאנו אומרים, היא צליל ותדר שהגוף שלנו מנגן, תנודה בעלת צבע ייחודי משלה, משום שהיא מהדהדת מנקודה מסוימת לאורך הגוף, בנקודה המרכזת פעילות חשמלית, עצבית או הורמונאלית, מה שנקרא – צ'קרות בהילה שלנו (ספירות ועולמות עבי"א בשפת הקבלה היהודית). התנודות שמייצרות המילים שאנחנו אומרים, מתפזרות בחלל במסות של חלקיקים צבעוניים …ויוצרות מציאות בתנועה (משק כנפי הפרפר – תורת הכאוס).
צבע החלקיקים של כל אות שאנחנו אומרים, הוא קבוע, הגוון משתנה מאדם לאדם (מכהה לבהיר או הפוך) על פי כמות האנרגיה/חום הקיימת במרכזים האנרגטיים שבהילה של כל אחד, הגוונים השונים משקפים את אופיו והמבנה הפיזיולוגי של אותו אדם. האלמנט הכי משמעותי בקביעת אופיו ומבנה הגוף והנפש של אדם הוא שמו – כמטריצה מוזיקלית שהאדם מנגן באופן תמידי.
שמו של האדם (צליל, תדר שמחולל תנועת אנרגיה = מציאות) קובע את כמות האנרגיה במרכזים באופן שונה מאדם לאדם, משום שהוא התדר הקבוע אותו האדם נושא לאורך כל חייו.
השם – המבנה הבסיסי הוא קבוע, אבל עובר תהליכים ודינמי ביחס לזמן..
הקשר בין שמו של האדם והזמן, נוצר ברגע הלידה ולאורך כל חיינו אנו נעים על ציר הזמן ב"משחק" מתחים של איזון והפרת איזון מולו (זמנים טובים/לא טובים) .
בנוסף לזמן, גם לאנשים הקרובים אלינו יש השפעה אנרגטית עלינו, על בסיס של "עזר כנגדו", אנרגיה מנוגדת/משלימה בין שני ווקטורים. אנחנו מרגישים את האיזון או את הפרת האיזון כמשיכה או דחייה – ברמה הפיזית/ רגשית/מנטלית.
השיטה שמאפשרת ל"ראות" ולאבחן את המבנה האנושי האנרגטי הזה במדויק ואת התהליכים שהוא עובר ביחס לזמן ואנשים בסביבתו, על כל הפרטים של הגוף והנפש, ביחס לכל רגע נתון, היא שיטת קוד-יה.
בעזרת השיטה ניתן לאבחן במדויק כל בעיה של גוף או נפש ולטפל בה במהירות ויעילות. כמו כן ניתן למנוע מראש בעיות עתידיות.

לאור נהלל

מנהלת מרכז קוד-יה

מאבחנת ומטפלת בשיטת קוד-יה, הומיאופתיה ורפואה סינית

הרשם
יידע אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Scroll to top
שנה גודל טקסט
ניגודיות